Zápasy s veterány

Startování

14.07.2017 18:02

Po dvou letech ježdění, dolévání oleje a benzinu - bez poruch, se vyskytla nepříjemná záležitost a tím byl "přecviknutý" klínek ve startovací páce. Kdekdo by řekl ,jak je to možné, vždyť klínek je průměrem 10mm, ale tento klínek tam byl dávaný před ix lety a byl dělaný z obyčejného šroubu se závitem, který po zbroušení závitů do klínku tím pádem se zůžil na asi na průměr 8 a to už postupem času nevydrželo. Poslední dobou se mi sice zdálo, že startování motoru jde nějak hůře - nestačil jsem řádně protočit motorem, ale nepředpokládal jsem, že to bude klínek. Nicméně předevčírem v tom "křuplo" a páka šla naprázdno. Myslel jsem , že je něco s motorem, ale přepůlený klínek mi vyskočil z páky na dvě strany a bylo fertik. Startovací hřídel se začala otáčet lehce dokola, protože se částečně posunula směrem do převodovky. S hrůzou jsme s Davidem rozdělali i celou převodku, abychom se ujistili, zdali se něco nestalo tam. Tam bylo vše OK, tak jsme se aspoň procvičili v sestavování, abychom to nezapomněli. Takže celý problém byl jen klínek. Včera jsme to dali do kupy, dnes jsem to projel - zdá se všechno v pořádku, tak hurá na další kilometry!IMG_20170714_183059 – kopie .jpg (242159)
IMG_20170714_183144.jpg (243236)

 

Vyhledávání

Kontakt

JAN ROHÁČ